Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

LEV NA HRAD

 

 
 
 
 
Firmy POHODA 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 
Doprava a platba
  • Zboží vystavované v internetovém obchodě obsahuje informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny jsou uvedeny včetně DPH ve výši 21%.
  • Ceny jsou platné po dobu, kdy jsou zobrazovány v internetovém obchodu. Tímto není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Dodací podmínky

  • Lhůta dodání zboží - zpravidla do tří pracovních dnů je zboží objednané zákazníkem předáno přepravci k jeho doručení zákazníkovi. Výjimku z tohoto postupu tvoří období vánočních nákupů (zpravidla měsíc listopad a prosinec) či vliv nepříznivých povětrnostních podmínek, kdy jsou přepravní služby nedostupné nebo přepravní společnosti nedokáží dodržovat garantované doby doručení zboží zákazníkovi. O případných výjimkách informujeme zákazníky na titulní straně internetového obchodu.
  • Internetový obchod obsahuje informace o nákladech spojených s přepravou a dodáním zboží. Ceny o nákladech za dodání zboží od prodávajícího ke kupujícímu platí v případech, kdy je zboží doručováno na území :
  • České republiky :
    • cena za dodání zboží použitím přepravce PPL činí 70,00 Kč včetně 21% DPH, v případě platby za zboží formou dobírky se zvyšuje o 40,00 Kč včetně 21% DPH.
    • cena za dodání zboží použitím přepravce Zásilkovna činí 58,00 Kč včetně 21% DPH, v případě platby za zboží formou dobírky se zvyšuje o 40,00 Kč včetně 21% DPH.

Platební podmínky

Kupující hradí cenu za zboží a náklady na doručení zboží takto :

  • bezhotovostní platbou  - přímým převodem na účet č. 2600291939/2010 vedený u Fio banka
  • bezhotovostně prostřednictvím platební brány GoPay
  • dobírkou                         - hotově nebo použitím platební karty při převzetí zboží od přepravce
  • v případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží včetně nákladů za přepravu současně s uvedením variabilního symbolu – tj. číslo objednávky. V tomto případě je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  • po přijetí částky na účet prodávajícího vystaví prodávající kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající zašle tuto fakturu kupujícímu v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího nebo v papírové podobě spolu se zbožím.
       
 VÝHODY PRO VÁS  KONTAKT  
 OBCHODNÍ PODMÍNKY     
    EXPERT BARTER, s.r.o. GSM : +420 602 793 333
    Tovární 537/8 EMAIL :
    709 00 Ostrava - Mariánské Hory info@bambusovetricko.cz
    Česká republika rasik.miroslav@expertbarter.cz
    IČ 25853341  
    DIČ CZ25853341  
    společnost je vedená pod spisovou značkou C 22205 u Krajského soudu v Ostravě  

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz